Online

Webdesign

Het internet wordt meer en meer gebruikt en door de snelle ontwikkelingen in de mobiele wereld van smartphones en tablets is informatie op het net voortdurend binnen ieders handbereik.

>> De eerste indruk die een toekomstige klant van uw bedrijf krijgt is bijgevolg veelal via uw website.

Tashco zorgt er daarom graag voor dat uw presentie op het net op en top is.

8 redenen om uw bedrijf online in de kijker te zetten:

1. UW BEDRIJF WINT AAN GELOOFWAARDIGHEID

Uw klant gebruikt het internet om info te vinden over al de producten of diensten die zij nodig heeft.  Zonder eigen website ziet u deze mensen recht naar de concurrentie gaan.
Bent u al online, vergewis u er dan van dat u een professioneel ogende site hebt waarmee u net zo geloofwaardig overkomt.

2. UW WEBSITE SPAART GELD UIT

Hoewel de opstart van een nieuwe site zijn kostprijs heeft, zijn de lopende kosten zodra online laag.

3. U KAN UW KLANTEN BLIJVEND INFORMEREN

Bekijk uw website als een online brochure en/of catalogus. Deze updaten zodra u nieuwe producten of diensten heeft, gaat snel. Via online campagnes via Google, social media of nieuwsbrieven brengt u uw klanten makkelijk, snel en regelmatig op de hoogte.

4. UW SITE IS ALTIJD BEREIKBAAR

Voor al uw reguliere en potentiële klanten is uw bedrijf via haar website 24/7 bereikbaar voor het vinden van alle informatie over uw producten en diensten. Uw klant is dus niet langer gebonden aan de openingsuren van uw zaak en kan zodoende op elk moment van de dag en week een aankoopbeslissing maken.

5. UW WEBSITE BEREIKT EEN GEOGRAFISCH GROTERE AFZETMARKT

Zo goed als alles is tegenwoordig online beschikbaar en dus is ook uw activiteit online verkoopbaar (e-commerce). Waar de ligging van uw fysieke zaak grotendeels bepaalt welk cliënteel u bereikt (afstand, parkeerplaats, verkeersdrukte,…) zijn er online geen grenzen!

6. UW WEBSITE  IS EEN BLIJVENDE ETALAGE  VAN  UW PROJECTEN

Een portfolio in uw website is de perfecte manier uw uw lopende en eerdere geleverde prestaties te kijk te zetten.

7. EEN WEBSITE SPAART TIJD UIT

Hoe vaak ‘verliest’ u geen tijd met steeds opnieuw dezelfde informatie per telefoon of mail te moeten doorgeven? Zorg dat de vragen die u (te) vaak gesteld worden, beantwoord worden door uw website!

8. EEN WEBSITE VERHOOGT KLANTTEVREDENHEID

Vermeld nieuws, veel gestelde vragen, productinformatie, verkoopsvoorwaarden, … in uw site. Hoe meer informatie u klant te pakken kan krijgen, hoe groter het vertrouwen dat u er voor terugkrijgt. De kans op foute beslissingen en discussies achteraf wordt hiermee flink gereduceerd.